Autonomija

Līdz 320 km* (pēc WLTP kombinētajā ciklā).

Uzziniet, kā ar pilnībā elektrisko Fiat 500 nokļūt vēl tālāk!

*Šie skaitļi tika iegūti pēc tam, kad akumulators bija pilnībā uzlādēts. Jaunais Fiat 500e La Prima ir akumulatoru elektrisks transportlīdzeklis, kura uzlādei nepieciešama elektrotīkla elektrība. Ir jauns degvielas patēriņa, CO2 un elektriskā attāluma skaitļu tests. Parādītais elektriskais diapazons tika sasniegts, izmantojot jauno testa procedūru. Parādītie skaitļi ir salīdzināmības nolūkos. Salīdziniet tikai elektriskās darbības attāluma rādītājus ar citiem automobiļiem, kas pārbaudīti pēc tādām pašām tehniskajām procedūrām. Šie skaitļi var neatspoguļot reālos braukšanas rezultātus, kas būs atkarīgi no vairākiem faktoriem, tostarp no akumulatora uzlādes sākuma, uzstādītajiem piederumiem (pēcreģistrācijas), laikapstākļu izmaiņām, braukšanas stila un transportlīdzekļa slodzes.

 

Faktori, kas ietekmē autonomiju

Ātrums

Ātrums ir tas, kas visvairāk ietekmē akumulatora darbības autonomiju. Braucot ar nemainīgu ātrumu 110 km/h, elektromobiļa autonomija samazinās gandrīz uz pusi, salīdzinot ar oficiālajām WLTP testa vērtībām. Tajā pašā laikā, braucot ar nemainīgu ātrumu pilsētā, ir iespējams šo vērtību pat pārsniegt.

Braukšanas stils

Videi draudzīga braukšana ir galvenais, lai maksimāli palielinātu elektromobiļa autonomiju. Vienmērīgs paātrinājums un mērena bremzēšana samazina enerģijas patēriņu, savukārt reģeneratīvās bremzēšanas funkcija veic akumulatora uzlādi braukšanas laikā. Visi kopā ņemti šie ieradumi var palielināt autonomiju par 15-20%.

Āra temperatūra

Laikapstākļi var samazināt autonomiju līdz pat 40% atkarībā no salonā izvēlētā apsildes vai dzesēšanas līmeņa. Aukstā laikā salona termisko iepriekšsagatavošanu ieteicams veikt kamēr automobilis vēl pieslēgts pie elektrotīkla, jo tas ir efektīvākais veids, kā varat saglabāt elektromobiļa autonomiju.

 

Darbvirsmas versija